2018. február 12., hétfő

EMPI Buggy

Teljesen műanyag

Kissé rendhagyó ez a bemutató, de több okból sem hagyhattam ki ezt a kis makettet. Ugyan a buggykról már volt szó itt, de ez sem olyan túl nagy méretű, hogy ne férne be a bemutatható kisautók sorába. Az 1:35 lépték a KingSize Matchboxok méretéhez igazodik, bár azok léptékben természetesen eltérnek. 
Ez egy Revell összeépíthető makett kitt, amit azért kaptam, hogy a hideg téli estéken is legyen mivel foglalkozni,addig is amíg az eredetit építhetem tovább tavasszal.
A kit egy 3/5 fokozatú, tehát nagyon nem bonyolult összerakni. Mivel elsősorban gyerekeknek/kezdőknek szánták, nem is bonyolították túl. Azért szokásomhoz híven ezt sem hagyhattam meg eredetiben, hanem kissé módosítottam rajta ahol szükségesnek éreztem. Mivel az eredetiről jónéhány tucat kép található, nem volt nehéz ezekhez igazítani a részleteket.







2 megjegyzés: