2016. november 23., szerda

Évforduló, immár harmadszor

Vagyis hároméves lett a Matchboxpark.blogspot.hu





Amikor anno saját útra tértem és elindítottam kis bejegyzéseim sorozatát még nemigen gondoltam a hosszútávú jövőre. Volt mondanivalóm, szerettem csinálni amit megelőzően vendégszerzőként a Matchboxmemories-nál elkezdtem, tehát adottak voltak az alapfeltételek. 
  Kisautók is mindig akadnak. Hol újonnan, hol darabokban hozzám kerülve. Tehát mindegyik kis fémdarab egy-egy történetet is rejthet. Csak meg kell látni benne. Vagy az eredeti kocsi története izgalmas vagy a felújítás okoz kihívást de az is lehet, hogy csak a megjelenése okoz akkora impulzust, hogy meg kell írnom. Persze az impulzus már lehet akár negatív is, ezt sem rejtegettem ha arról volt szó egy-egy gyengébben sikerült megoldás esetén.
  A hab a tortán pedig úgy hiszem, hogy az átalakításaim voltak, hiszen ebben a magam tudása, kreativitása is jócskán benne volt. Arról nem is beszélve, hogy ilyenkor születtek az egyedi darabok.
  Az elmúlt három évben szinte pontosan 100 bejegyzést tettem, bemutatásra került ennél is több kisautó. Új, régi, romos vagy éppen felújított, tucattermék vagy egyedi járgány. A továbbiakban is hasonló módon szeretném folytatni a kisautós írásokat, remélve, hogy a létrehozásukon kívül örömet szerzek  másoknak is azzal ha megnézik és elolvassák azokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése